27.8.2008 - Konec vody (bééé!!!)

27.08.2008 10:51

Tak jsem zase zpátky. Řeknu ale vám, dala bych si to znovu. Byl to nejvíc husťáckej tábor, co jsem za svých 5 let co jezdím na tábory zažila. Dohromady nás tam bylo kolem 17 dětí a 6 vedoucích = 8 stanů, asi 11 lodí a pro mě nových 22 kámošů! XD jehá!

Byli jsme na bazéně ( ano, ano, povinná hygiena se musí dodržet aspoň jednou za 9 dní), blbli jsme na jezech a samozřejmně sjížděli Otavu, poslouchali Windows remix - největší pařba!!!!, zpívali s kytarou u táboráku atd.

Přijďte se pobavit!!!!

To jsem zrovna někde pod voudou :)

Krájení brambor

Krájení brambor 2

Ohéň!!!!! ve kmenu

Grupa

Grupa č.2

Jehá!!! tady je víc rukou než normálně!!

Ráno. To jsme spali u ohně...

Na vodě

S Víťou na kánoi

Všici

PS: DÍKY MOOC KARMĚ, ŽE SE STARALA O MOJE STRÁNKY!!!!

 

—————

Zpět


Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.





Kontakt



PŘÍSLOVÍ: Směj se a celý svět se směje s tebou, plač a pláčeš sám.

MOTTO: Nežij abys trénoval, trénuj abys žil...


Anketa

Líbí se ti moje stránky???

Ano
75%
99

Ne
17%
23

Nevím
8%
10

Celkový počet hlasů: 132