16.8.2008 - Voda

16.08.2008 20:25

Servus lidi!!!

Protože já v nejbližších dnech odjíždím na vodu sjíždět Otavu, bude mě nejspíš zasupovat Terka (přezdívkou Karma, Nako-chan, nebo podobně a jinak XD). Doufám, že budeme mít hodně vody. Ale teď pršelo, tak by to mělo jít. Jo jedu s bráchou. Bude pařba XD. Už abych tam byla :)

Jinak v Bleskajdě 003 jsou již 4 účastníci, ale to doufám není konečné číslo, ptz mě vyrábění diplomů strašně baví!! Pls nezklamte mě....

 

Tak Terku nezlobte!!!

                                                 Vaše Móóóňa :) Hříbátko.....

—————

Zpět


Anketa

Jezdíte rádi na vodu???

Jasně.
83%
5

Ale jo, nemusím to.
17%
1

Nikdy jsem ještě na vodě nebyl\a.
0%
0

Ne, nemám vodu rád\a.
0%
0

Celkový počet hlasů: 6


Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.





Kontakt



PŘÍSLOVÍ: Směj se a celý svět se směje s tebou, plač a pláčeš sám.

MOTTO: Nežij abys trénoval, trénuj abys žil...


Anketa

Líbí se ti moje stránky???

Ano
75%
99

Ne
17%
23

Nevím
8%
10

Celkový počet hlasů: 132